Tuesday 31 July 2012

rozhovor Barbie_Original

rozhovor s Barbie_Original
1.Ako si sa dostala na stardoll?
Keď som bola prváčka na základnej škole, boli sme na počítačoch a triedna učiteľka nám dala jednu stránku pre chlapcov a jednu pre dievčatá :) Takže tá pre dievčatá bola Stardoll...
2.Ako dlho si na stardoll?
6 rokov
3.tvoje koničky?
Rada hrajem na klavír a zaujímam sa o módu
4.podoba sa tvoja dolka niečim tebe?
Neviem, asi trochu v tvári ale v skutočnosti som blond..
5.stala si sa už niekedy ncg cg alebo nejaku cena za album scenu....?
Bola som 4 krát NCG za Slovensko a 2 krát som vyhrala 1. miesto za hru :)
6.prečo si si dala prezyvku Barbie_Original?
Neviem, žiadna nebola voľná... :) Tak som skúsila túto :)
7.Chceš niečo dodat ?
Áno, len chcem začiatočníčkam na Stardolle povedať, nech nikomu nedávajú svoje heslo pretože v budúcnosti by s tým mohli mať problémy ;)) A prajem vám krásne leto :D

No comments:

Post a Comment